TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Idag kommer nya hästen!

Kategori: Janinas inlägg




Tidigt imorse rullade familjen och hästtransporten ut från gården. Idag är det nämligen dags att hämta hem familjens nya häst, eller mammas kanske man ska säga eftersom det är hon som köpt den. Tyvärr kunde inte jag följa med eftersom jag själv ska ut på egna äventyr nu på förmiddagen, hehe! Ska bli jättespännande när mamma och dom kommer hem ikväll!

Eftersom vi nu tar hem den nya hästen,och vi bara har två boxar i vårat stall hemma på gården - så har jag och Nalle bestämt oss för att flytta ner i det stallet han stog i innan. Blir inte så stor skillnad direkt eftersom det stallet ligger ungefär 5-10 minuter från mig bara och det känns helt okej.

Nej nu lär jag sätta fart och skutta in i duschen, för nu är det inte långt kvar tills jag ska iväg på mitt lilla "äventyr"... :D vi hörs senare i eftermiddag/kväll kära bloggläsare! ♥














Kommentarer


Kommentera inlägget här: