TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

grattis min barndomsvän

Kategori: Amandas inlägg





mitt hjärta kommer aldrig sluta blöda efter min ares.
en bild , en tanke, en film, ett ord gör ont, allting som handlar om ares gör ont.
jag kan inte skatta mig lycklig för hans nuvarande livs situtation, för att jag vet att om han hade fått leva klart sitt liv med mig och min familj så skulle allting vara så otroligt mycket bättre. men jag hoppas för all del att han mår bra, mycket bättre än  vad jag tror. har inte hört något annat från dom så man får lita på det! :)
hoppas fam barkstedt firar hans födelsedag idag, jag kommer ihåg hur jag varje år bakade ares en alldeles egen knäckebrödstårta som han smällde i sig!

förstår inte hur det kunde bli såhär,
förstår inte hur folk kan ta en människa och en häst som är bästa vänner ifrån varandra,
förstår inte ens idag hur ni tänkte E & E.


ares, min bästa vän i hela världen.
jag gråter fortfarande ändlösa nätter för dig.
det gör så ont i mig..

Ares 1994-05-09
e. Kolviks Emil
u. Bläsan
ue. Annelunds Gasso

- mitt livs största och första kärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: