TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Gårdagen i stallet

Kategori: Janinas inlägg




Lite bilder från när jag var i stallet igår.
Hade en riktig pyssel & mys stund med lillkillen. Ryktade igenom han ordentligt, klippte svansen, smörjde hovarna och han åt morötter. Jag älskar dom där stunderna man känner att man har all tid i världen och man kan stå och borsta och mysa med sin älskling i all evighet och ingen stör. Till sist när jag skulle sätta igång och trimma manen på honom så ringde Simon och ville att jag skulle följa med han till Falun på en gång och hämta nå utemöbler. Så jag hann aldrig fixa den nåt så tänkte ta itu med den imorgon istället.







Min fina vän ♥


Måste verkligen se till att få med mig någon som fotar/filmar när jag rider osv. så det blir lite mer sånt. Har fått önskemål om ridfilmer men det är lite svårt att fota eller filma när jag oftast rider själv. Får börja tvinga med Simon igen tror jag ;) hehe...













Kommentarer


Kommentera inlägget här: