TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Frihetsdressyr # 1

Kategori: Amandas inlägg

Någon mer än jag som kollar på Ponnyakuten? Enligt mig är Tobbe Larsson helt awsome - den enda nackdelen är att han undervisar utan hjälm, antar att han är rädd att förstöra frisyren eller något. Whatever, han kan det han gör och han är vääldigt duktig! Jag gillar allt han gör, och speciellt det han gör när han jobbar med inkallning och "longering utan lina", det känns som att det är något som ALLA kan träna på.






Idag prövade jag lite av dessa saker med Rasmus, det är svårt att få film på allt detta eftersom jag var själv men fick film på lite av det jag gjorde i alla fall.
Min vanliga mobil är inne på lagning så att mobilen jag har nu går inte att koppla in till datorn - därför blir det tyvärr inte någon film från dagens träning. Supertråkigt verkligen!! I love hightech mobiles..

Men han var i början väldigt fundersam och undrade vad vi höll på med, men mot slutet lyssnade han väldigt bra på min röst och när jag ropade hans namn kom han till mig på en gång.
Jag är supernöjd med vårat första frihetsdressyrförsök! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: