TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

film från helgens träning

Kategori: Amandas inlägg

I helgen hade vi Team-träning, söndagens träning var en "träningstävling".
Vi gick banan tillsammans med vår tränare Linda, sen red vi fram i och hoppade fram i ridhuset och dom som ville fick hjälp och tips, sen red vi ut på utebanan en och en och hoppade. Första gången jag hoppade banan gick det inte så bra, men andra gången gick det kanonfint, hoppade 1 m.

Rasmus behöver liksom få vakna till och förstå hur han ska göra, därför behöver jag alltid på tävling hoppa en förklass så att han förstår hur han ska göra - han har inte vanan att vara ute och tävla.

Tips, stäng av ljudet på youtube för det blåser väldigt mycket ;)
 


Linda berömde mig för det jobbet jag har gjort med Rasmus om man jämför från första träningen i januari - käns kul att höra! Tusen tack Linda - du har absolut stärkt både mitt & Rasmus självförtroende genom dom här träningarna vi haft tillsammans!



Kommentarer

  • sabben säger:

    snygga ridbyxor, men du kunde ju frågat först och för den delen erkännt sen. du vet vad jag tycker om det.

    2011-06-01 | 20:52:09

Kommentera inlägget här: