TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Då / Nu

Kategori: Amandas inlägg



































Jag skulle vilja kalla det lite skillnad på hoppteknik, formbarhet i dressyr & framförallt kroppsformen!
Kul att man se skillnad på så kort tid, har ju bara haft Rasmus exakt 3 månader och en dag, sedan 31/1 - 11 ! :)
Min fina gubbe, all träning ger färdighet - och det är så kul att se skillnad på bpde min ridning och hans förändringar under våran korta tid tillsammans.
(ryttaren på alla bilder är jag, bilderna är tagna när Rasmus stog på skolan & när jag gick i ettan - jag går snart ut tvåan nu.)

Har ni något att tycka till om? All positiv som negativ kretik är välkommen.



Kommentarer

  • annie säger:

    så stor skillnad sedan han flyttade till dig!

    duktiga du, man ser verkligen hur det lyser om honom.

    kram!

    2011-05-02 | 00:05:55
    Bloggadress: http://annieforsberg.bloggplatsen.se
  • amanda säger:

    åh, tack vännen vad kul att höra!!! :) kram på dig! <3

    2011-05-02 | 00:23:05
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • Astrid <3 säger:

    på Dressyrbilderna som du har överst så går han faktskt i en bättre form i ettan. Där går han i lod och sätter under sig riktigt bra. Bilden från tvåan så går han bakom lod och du har tappat bakkärran. :) Men jag vet att han är superfin amanda. Vid det ridpasset du hade honom på för jenny och elin förut så hade han lossnat riktigt fint och såg suoper ut verkligen.. :D

    2011-05-04 | 07:44:24
    Bloggadress: http://iwanttobejustlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här: