TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Då - Nu

Kategori: Nayeli


Något som är väldigt bra med att fota/filma ridpass (förutom att ha massa bilder till bloggen) är också att man kan jämföra utveckling, skillnader osv. genom att se tillbaka på gamla bilder eller filmer och jämföra med dom nya. På så sätt kan man se både sin egen och hästens utveckling, och se vad det är man behöver träna mer på.
Jag satt nyss och tittade igenom ALLA bilder och filmer från olika ridpass ända sen jag började rida Nayeli, och jag tycker att det är stor skillnad både på min inverkan på honom och hans sätt att arbeta. Han har blivit otroligt stabil och fått en bra bärighet jämför med vad han hade innan. Dessutom har jag med tiden hittat hans "knappar" och vi har hittat samspelet med varandra. Självklart har vi har fortfarande otroligt mycket träning framför oss men jag är väldigt nöjd med resultaten än så länge!



Nalle i Januari/Februari
  










Nalle i April





VAD TYCKER NI ?














Kommentarer


Kommentera inlägget här: