TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Barbackadagar

Kategori: Amandas inlägg

Igår och idag har jag ridit barbacka, otroligt skönt.
Igår red jag &  Rasmus med Annie & Caster, Rasmus var otroligt busig och bockade en hel del!  Idag klättrade vi själva ute skogen och myste i solen, jätteskönt. Efter det duschade jag honom och sen fick han beta i 10-15 minuter medans han torkade. Viktigt att hästarna får förbeta nu innan sommaren så dom vänjer sig!!

Imorgon ska vi ha terrängträning för Annica Bood, det ska bli spännande att se vad han tycker om det! :)

Min lust att blogga suger just nu eftersom jag inte har någon kamera.. Hoppas min Sony Ericsson snart är klar på lagningen så jag kan ge er massa bilder, det rä väl ändå det som är roligt?! :)


Bild jag fått av Annie från i vintras när vi red barbacka på travbanan, det var skoj! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: