TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

VÄRLDENS BÄSTA RASMUS ♥

Kategori: Amanda tävlar

Det har varit en lång dag idag, men jag jag lovar er update umorgon. nu måste jag sova, utsläpp imorgon igen - kommer inte bli någon sovmorgon alls sålänge jag väljer att ha hästarna inne på nätterna.

Bjuder på lite bilder från idag på tävlingen tills imorgon då ni får veta lite mer! :)









ellinore♥amanda

bästa mamma & ellinore ♥



nya favvisbilden ♥



sen har jag fått bilder av Ida-Lisa Svärd som hon fotat idag!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Han har blivit sååååå JÄVLA fin Amanda.. ! Du har gjort ett toppen jobb :D

    Tuusen kramar från mig och hoppas allt är bra :D

    2011-06-19 | 23:36:32
  • emelie pettersson säger:

    Han är jätte fin nu, fint hopp!:)

    2011-06-20 | 10:13:39
    Bloggadress: http://moraryttaren.blogg.se/
  • Elin säger:

    oj första kommentaren va från mig :D mitt namn kom visst inte med :P haha

    2011-06-21 | 00:17:12
    Bloggadress: http://elinmariabergman.blogg,se

Kommentera inlägget här: