TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

svensk sommar

Kategori: Amandas inlägg

regn, regn... regn.
fast jag ska ju inte bara klaga, det har trots allt varit sjuukt fint väder ett par dagar nu - men gissa vad jag gjort då?
jobbat bort de soliga timmarna. en jobb-narkoman är vad jag kommer bli om det fortsätter såhär, det kommer kännas skumt men skönt att komma tillbaka till skolan efter "sommarlovet". mitt sommarlov är inte så mycket lovdagar om man jämför med dom flestas, så skolan är mer lov för mig än vad detta är!

förlåt mig för den dåliga uppdateringen, men som ni märkt har jag jobbat sjukt mycket och inte haft tid.

rasmus hosta - därmed vila -  kunde inte komma mera tillgängligt!


älskar dom nya stigbyglarna, allt känns bättre med dom men väldigt annorlunda!
absolut något jag rekomenderar, har dock inte hunnit hoppa i dom ännu men det är ändå otrolig skillnad på slänkelläget och sitsen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: