TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

stallplats CHECK

Kategori: Amandas inlägg

sådär, nu är jag hemma igen efter att ha varit hos Jenny och ridit Joe en sväng med Ellinore som satt på Pia - vi blev dyngsura!
Efter det tömde vi transporten på kakel som Jenny & Matts köpt, eftersom jag och mamma ska åka och hämta Rasmus i Rättvik idag.
På väg hem från Jenny åkte vi förbi Perarne där jag ska ha Roffe & Rasmus i sommar där jag drack lite kaffe och snacka lite strunt och kika på stallplatsen samt hagarna, det verkar kanon. Perarne ska hjälpa mig köra in Rasmus i sommar och jag ska hjälpa honom köra lite hästar på tomteland och tömköra hans lilla bebishäst också.


Jag är iallafall rätt taggad inför morgondagens tävling faktiskt, bortsett från skitvädret, fast det blir lite mer som en "träningstävling" för min & Rasmus del - ska ju bara starta 80 & 90 för att känna av honom liksom :)


Kommentarer

  • EVELINA HEED säger:

    Ska försöka ta någon bild på er imorgon om jag hinner och vädret tillåter ;) Ska sitta i sekretariatet under tävlingen.

    2011-06-18 | 18:05:05
    Bloggadress: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: