TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

SEE HOW I LOVE EVERY PIECE OF YOU

Kategori: Amandas inlägg




Red ut i skogen och galopperade loss honom en del, sen skrittade jag genom byn och ner till badplatsen, så gick vi ner i vattnet och plaska lite, han fick gå ner till sadelkåpan början sen gick vi upp ur vattnet igen, och drog en galopp längs strandkantet i vattnet, otroligt mysigt!
Ska ner någon dag när det är fint väder igen men då ska jag vara barbacka och ha någon med mig som fotar så får vi se om Rasmus går att simma med och om han gillar det!
Ares, min förra shettis, han älskade att simma och vi brukade göra flera gånger i veckan när det var sommar! :)



nöjd kille i vattnet.


Roffe blev så glad när hans kompis kom tillbaka till hagen igen! :)

Kommentarer

  • Ida - En gul ponny säger:

    SV: Hej, har inte varit in på bloggen på länge så jag såg inte kommentaren förrän nu. Jo, någon bild har jag nog. men just nu så är min dator på lagning. men du hittar väl några provbilder i galleriet på www.idahinders.se så kan du ju få se hur dom ser ut iaf :)

    2011-06-22 | 21:50:14
    Bloggadress: http://engulponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: