TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

plugg-dag

Kategori: Amandas inlägg

Har suttit inne hela dagen och bara pluggat pluggat pluggat. Äntligen klar med filmanalys från filmen Merchant of Venice, ett papper om Chaucer and The Canterbury Tales och Formal and Infromal language. Samt ergonomiuppgift! Det enda jag har kvar nu är frågor om Shakespeare sen är jag HELT klar med skolan innan mitt "sommarlov" börjar!!


Har dessutom slagit på mig världens förkylning igår, så det är lite halvjättejobbigt.

nu ska jag ut och rensa tankarna med grabben min. det blir en härlig barbackatur i solskenet, han förtjänar att ta det lite lugnt idag när han var en sådan fantastisk dressyrhäst igår! :)



Bild på Saga & Rasmus och mig & Dunet från när jag och Sagis bytte hästar en liten bit häromdagen, väldigt skoj var det!! :)




Kommentarer

  • Anonym säger:

    höh, lite skillnad på dom där pollarna ;)

    2011-06-05 | 20:42:48
  • amanda säger:

    haha, ja verkligen saga :D

    2011-06-05 | 21:51:01
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.see

Kommentera inlägget här: