TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Onsdag

Kategori: Janinas inlägg




Har jobbat hela dagen idag igen. Skönt att äntligen ha ett jobb! även om det bara är över sommaren än så länge. Känns verkligen som jag gjort rätt val gällande min utbildning.

Den här sommaren/hösten kommer vara mycket betydelsefull för mig. Det kommer inträffa en hel del nu i sommar som kommer att förändra mitt liv. Lite läskigt är det, haha ! men det kommer bli hur bra som helst - det vet jag inerst inne. Jag har stora planer för framtiden. Men även stora saker måste börja med små kliv. Tänker dock inte avslöja vad det handlar om, bara mina närmsta vet.

Hur som helst...Jag har precis landat hemma, och ska snart åka och hämta simon från jobbet. Sen vidare ner till stallet och fixa allt som ska göras där nere. Sen tänker jag ta mig en lång dusch, krypa ner i sängen och titta på film tills jag somnar.



om du bara visste hur mycket du betyder för mig älskade hårboll ♥




















Kommentarer


Kommentera inlägget här: