TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Mysig ridtur barbacka

Kategori: Janinas inlägg



Åkte ner till stallet tidigt imorse för att släppa ut alla hästarna i stallet, sen hem igen för att äta frukost. Bytte om till ridkläder och åkte raka vägen ner till stallet igen. Idag stog en mysig barbacka tur i skritt på schemat. Fick sällskap av Emelie och Geisli idag också ! :) skrittade ett par vändor runt travbanan i ungefär 40 min. Det var mest tänkt som en slapp ridtur idag utan några krav på hästarna, eftersom det faktiskt också behövs ibland. Men i slutet red vi iallafall till ridbanan en snabbis och kände lite på hästarna. Jobbade Nalle lite i trav på volter, sen fick det räcka tyckte jag.

Emelie filmade lite med min iphone, men det blev så himla dålig bild eftersom det var väldigt molnigt ute :( så jag har tagit "bilder ur filmen" eller vad man ska säga. Gjorde dom svartvita också eftersom dom faktiskt blev bättre då tyckte jag.




Nu ska jag iväg en sväng till! lägger upp  resten av bilderna sen.













Kommentarer


Kommentera inlägget här: