TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Lång regning dag

Kategori: Amanda tävlar

NU har jag fått rumpan på plats i soffan, men kom på nyss att jag har glömt åka till förrådet ute i Öna och kika efter Ares träns & täcke som jag tänkte ha till Roffe så jag och Ellinore tar moppen bort dit snart.

Rasmus står nu hos Jenny över natten, åh han & Joe blev så glada att träffa varandra igen! Imorgon har jag och Ellinore utsläpp innan vi drar iväg till Älvdalen på tävling, blir hyffsat tidigt imorgon alltså.

Jag älskar att jag har lagt ner så många timmar på att last-träna Rasmus, det har verkligen gett resultat! Han bara går in i transporten utan problem nu, så otroooligt skönt! Tid & tålamod är värdefullt och verkligen värt.



Lägger upp filmer från tävlingen imorgon, och sen får vi hoppas på att älvdals-fotgraferna Ida Mattsson & Evelina Heed får några fina bilder på mig och Rasmus som jag även kan lägga upp! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: