TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

härliga dagar ♥

Kategori: Amandas inlägg



Den här bilden beskriver för mig mer än tusen ord,
jag haft mitt sommarlov nu dom här dagarna - för i sommar blir det inget lov för mig enligt chefen.
får några dagar, men jag vet redan nu att just dom här dagarna som varit och den veckan som blir efter helgen, kommer att vara dom bästa dagarna för mig.

Tusen tack till er, Familjen Hagman.
Saga & Vicki framför allt, men också Tim, Odd, Natta, Patric & farmor å farfar. Också hästarna såklart - Rico, Dunet, Cosmic, Mico & Rasmus.

Kan inte tacka er tillräckligt, ni är fantasktiska & mer än guld värda!

Kommentarer

  • Victoria Hagman säger:

    Vi tycker om att ha dig i vår familj <3

    2011-06-05 | 10:19:42
  • Saga säger:

    De är bara kul att ha dej här! :)

    bästaste på bilden! ♥

    2011-06-05 | 12:29:02
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/
  • amanda säger:

    åh ni är bäst ! ♥

    ja, härligaste bilden! :)

    2011-06-05 | 14:02:48
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.see

Kommentera inlägget här: