TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Ett litet livstecken

Kategori: Janinas inlägg




Haha, Amanda börjar bli lite orolig över vart jag tagit vägen nu igen såg jag :) sötunge ! Men det är helt enkelt så att jag har haft några enormt intesiva dagar nu igen och jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ro i kroppen för att sätta mig ner och uppdatera bloggen. 

I Onsdags var jag i Älvdalen större delen av dagen eftersom älskling tog studenten, sen spenderades resten av dagen hemma hos honom med släkt och vänner och resten av kvällen var jag ute med Ewe och fiskade till kl 12 på natten. Mamma tog hästarna den dagen så jag var även helt hästledig. 

Resten av veckan har jag som vanligt spenderat i stallet och på borta-plan och knappt varit hemma någonting alls, därav ingen tillgång till dator som = ingen uppdatering här i bloggen. Jag ska ha några "lediga" chill dagar nu innan jag börjar jobba nästa vecka. Men jag lovar att jag ska försöka hinna med bloggen också!

Känner även att jag behöver lite motivation till att blogga, tips på vad jag ska skriva om osv. Har ni läsare några önskemål om vad ni vill se mer av här i bloggen eller vad ni vill jag ska skriva om så tipsa hemskt gärna! :)





Såhär snygg var Simon på sin student i onsdags :)














Kommentarer


Kommentera inlägget här: