TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Det är riktigt varmt ute idag!

Kategori: Janinas inlägg


Har ännu inte fått igång vårat internet hemma :( så jag får passa på att låna simons dator nu när jag är hemma hos honom! Ni får stå ut med att det blir några inlägg utan bilder dock, eftersom jag inte har några på hans dator. Synd, för jag har en massa bilder hemma på min dator som jag tänkt visa er. Men det får vänta.

Det är sjukt varmt ute idag, eller kvavt kanske man ska säga. Men det verkar som att det ska bli åska framåt eftermiddagen? Höll på att få värmeslag imorse när jag var ner i stallet och fixade utsläppet och mockade, och då var klockan bara 6 på morgonen. Jisses alltså ! haha... men ska egentligen inte klaga nu när det äntligen börjar bli sommar på riktigt. Nalle får sig en vilodag idag vilket jag tror han uppskattar i denna värme...och jag med för den delen.

Idag har jag förövrigt min sista "sommarlovsdag" eller vad man ska kalla det. Mitt sommarlov slutade innan det ens hade börjat nästan :P Nej men imorgon ska jag på inskolning på nya jobbet och likadant på Fredag. Sen nästa vecka börjar jag äntligen jobba! som jag har längtat.















Kommentarer


Kommentera inlägget här: