TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

6 saker ni inte visste om mig...

Kategori: Janinas inlägg




- Min absolut största rädsla här i livet är att bli ensam/lämnad.


- Jag har aldrig träffat min riktiga pappa.


- Jag kan verkligen inte ljuga för folk. Jag får jättedåligt samvete, och jag har heller inget pokerfejs alls! haha, sen när jag försöker ljuga för någon så syns der direkt på mig.


- Jag tror stenhårt på karma.


- Jag klarar inte av att inte har någonting att göra. Jag blir fruktansvärt rastlös och kan typ virra omkring i huset bara för att leta efter någonting att göra. Jag kan verkligen inte slappna av och bara vara, det går inte.


- Jag gillar inte pasta.















Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vists är han :D Taack så mycket! :D Fin blogg ni har.. :)

    2011-06-12 | 21:41:22
  • Emelie :) säger:

    hej tjejor!

    Har ni lust att hjälpa mig, så att häst läsarna hittar en till blogg ifall ni hade velat länka mig och min blogg i eran blogg. jag har länkat er faktigst ;) kramar

    2011-06-14 | 20:20:50
    Bloggadress: http://moraryttaren.blogg.se/
  • Janina säger:

    Svar till Emelie: eftersom du ber så snällt så :) det kan vi absolut göra ! Kram

    2011-06-15 | 15:01:28

Kommentera inlägget här: