TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Tro inte...

Kategori: Janinas inlägg

Att jag har glömt bort er kära bloggläsare, Amanda och Rasmus. Det är helt enkelt så att mitt liv har varit upp och ner och in och ut dom senaste veckorna. Det är så fruktansvärt mycket som händer just nu, svåra beslut att ta och saker och ting jag måste ta tag i och fundera ut hur jag vill att det ska bli i framtiden. Förutom det jobbar jag hela tiden.. Jag har helt enkelt inte haft varken motivation eller lust att sätta mig ner och skriva lite halvkassa inlägg här "bara för att" och låtsas att allt flyter på som vanligt och att det är frid och fröjd. Nej kära vänner, jag måste prioritera några väldigt avgörande beslut för framtiden just nu. Jag hoppas att ni förstår. Det är tufft att växa upp och försöka bana ut sin egen väg för framtiden när man egentligen inte vet varken ut eller in. Jag vet att det kommer att ordna upp sig om jag ger det lite tid. Men var inte oroliga, jag mår bra men det är så mycket på gång just nu...ta hand om er så länge <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: