TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

till janina

Kategori: Amandas inlägg

starka du, bästa du, underbara du.
jag kommer sakna dig  här på bloggen min vän, men jag hoppas att det dyker upp en gästinlägg då och då - du vet ju lösenordet! dessutom - hoppas du vill fortsätta fixa designen? du vet hur värdelös jag är! ;)

jag kommer garanterat att följa Saras blogg och jag hoppas att Nalle får det bra - men det verkar som så! :)
Och till dig Sara om du ser det här: LYCKA TILL MED DEN UNDERBARASTE KILLEN!! Hoppas allt går jättebra för er!


Och till er läsare, det blir bara jag på bloggen nu ett tag, jag hoppas att hitta någon som vill blogga med mig - mina övertalningar för Saga har inte gått så bra, hon orkar inte ha två bloggar :(
Om jag hittar någon som jag vill blogga med så får tiden säga det svaret.

puss och kram till dig janina, glöm aldrig att du är speciell - just the way you are!

jag och läsarna kommer att sakna er!




Kommentarer

  • Janina säger:

    världens bästa Amanda ! <3



    Ja det är så tomt utan honom och det känns i hjärtat vill jag lova. Men jag antar att jag alltid kommer sakna honom och allt jag har lärt mig av honom och allt vi gjort tillsammans. Han är världens bästa för mig och det kommer han alltid att vara ! och Sara har tur som fick just honom :) han är speciell !



    självklart fortsätter jag att hjälpa dig med designen, haha :) det är bara att tala om vad du vill ha så fixar jag det ! och jag kommer säkert bli sugen på att slänga in något litet gästinlägg här i bloggen framöver.



    tack för allt stöd och fina ord jag fått av dig under den här tiden som varit så jobbig för mig. Det betyder obeskrivligt mycket ska du veta! och du ... DU ÄR GRYM AMANDA ! - du har gjort ett sånt jäkla fint jobb med lilla Rasmus, du ska vara så stolt! ni är otroligt fina tillsammans. PUSS PÅ ER BÅDA <3

    2011-07-29 | 13:04:07

Kommentera inlägget här: