TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

The end of our story

Kategori: Janinas inlägg



Det här är förmodligen det sista inlägget jag skriver här på Teamdalarna.blogg.se. Förhoppningsvis kommer Amanda fortsätta att blogga här så ni läsare får fortsätta att följa hennes och Rasmus utveckling! Kanske får hon någon annan tjej att börja blogga här med henne också ?

Som några av er kanske redan vet är Nalle nu såld och flyttade hem till sin nya ägare för exakt en vecka sen idag. Det är tomt ... något frukatsvärt tomt utan min älskade vän här hemma. Jag saknar han mer än vad jag kan beskriva med ord. Men jag vet att han har det hur bra som helst där han är nu!

Numera är det en liten tjej som heter Sara som äger honom, och hon kommer att träna & tävla både hoppning och dressyr på honom framöver är det tänkt. Dom klickade med varandra redan första gången hon var och provred honom, och det kändes bara så rätt i magen. Nästan som att han hörde hemma hos henne. Hennes familj var supergulliga och jag tvekar inte en sekund på att Nalle kommer må som en prins hemma hos dom. Visst är det fruktansvärt jobbigt att säga farväl av min bästa vän som jag har utvecklats något enormt med på senaste tiden, men samtidigt så är jag så tacksam att allt slutade bättre än vad jag vågat hoppas på. Han fick ett bra och kärleksfullt hem med hästkompisar och en duktig ryttare som verkligen har känsla för ridningen och som jag vet kommer fortsätta att utveckla lilla Nalle i framtiden! Jag ser fram emot att se dom på tävlingsbanorna framöver och jag önskar dom lycka till ännu en gång ♥

Om ni vill fortsätta att följa Saras och Nalles utveckling tillsammans framöver så kan ni läsa hennes blogg http://sarrajansson.blogg.se/.





I finally put it all together, that nothing really lasts forever.
I had to make a choice that was not mine,
I had to say goodbye for the last time.

Tell me its over, I'll still love you the same.
I'll always keep you inside.
You healed my heart and my life.
Anywhere you are, I am near.

Jag älskar dig <3




Tack för allting!















Kommentarer

  • madde säger:

    Det känns jättetråkigt att inte få följa dig och Nalle mer. Tycker, som jag skrivit förut, att ni var väldigt fina ihop och att du gjort ett kanonjobb med honom. Skönt att höra att ni hittat ett sånt bra hem åt honom och jag kommer naturligtvis fortsätta läsa om Nalles utveckling hos hans nya ägare =)

    2011-07-28 | 18:22:47
    Bloggadress: http://millionbell.blogg.se/
  • Janina säger:

    Tusen tack ! det är jätteroligt att höra !!

    ja det känns bra att han har fått ett så bra hem nu :)

    2011-07-29 | 12:56:06

Kommentera inlägget här: