TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

suck..

Kategori: Amandas inlägg

vill ju lägga upp inlägg med massa bilder men det funkar inte.. därför det är dött på min front också. blogg.se är ju hopplöst. jaja, nuläget ser i alla fall ut såhär: jag jobbar häcken av mig och tränar grabbarna så fort jag får tid - men det blir inte varje dag. i förrigår var jag coh ellinore å bada med rasmus och roffe, båda simmade och det var jätteskoj! när hon komemr tillbaka från gotland blir det nästa besök i älven. åh så mysigt det var! och en jättebra träning för grabbarnas alla muskler. igår pröva jag någonting nytt och hade Roffe på släp medans jag red Rasmus, funkade sisådär i början men i slutet kunde vi till och med galoppera utan problem! Nya träningsformen när jag inte kommer ha tid att rida båda. Perfekt då båda blir motionerade, ska pröva ha Rasmus på släp för Roffe någon dag också! :) jag letar även bete för fulla muggar men har kanske hittat ett nu! hoppas på det bästa. det var allt, i guess. simmalungt mina kära läsare så hörs vi när jag kan ladda upp bilder igen!! KRAM AMANDA

Kommentarer

  • Emma säger:

    Nu är ni väldigt dåliga på att uppdatera bloggen! Bloggen börjar bli tråkig.. :( Hoppas ni gör något åt det! Kikar in på den varje dag för att få läsa något nytt.. :)

    2011-07-09 | 10:58:32
    Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: