TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

natt-dressyr

Kategori: Amandas inlägg

eller, natt och natt - klockan var ca halv 11 när vi kom in från att vi hade trimmat hästarna ute på gräsplanen i backa.
Rasmus kändes otroligt fin, först red jag och saga han båda två och han bocka och hade sig där ett tag - tyckte det var skitkul! Sen red Saga honom medans jag trimma lite på Rico - Nattas häst, och sen bytte jag och Saga. Rasmus var jättefin och jag red igenom LB:1an och det gick helt okej, bara galoppen som va lite halvdan, men red ju trots allt barbacka utan varken sporre eller spö så fck rida ihjäl mig - haha! :)
Men efteråt var han genomkörd och väldigt svettig, jag likaså.

Nästa gång tar vi med kameran så får ni se lite filmklipp kanske? :)





Saga & Dun idag på terrängträningen! (Vicki är fotograf)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: