TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

IMPULS INKÖP

Kategori: Ej hästrelaterat

Igår var jag och Saga ner på "tisdags-kul" nere på byn efter att vi varit på gymmet med klubbens fälttävlanslag (jag fick följa med för de fanns ledig plats igår) , det var styrketräning coh skitkul men jävligt jobbigt och dagen bjöd på träningsvärk vill jag lova!

Har känt väldigt länge att jag saknar min digitalkamera som jag fick stulen så vi gick in på expert och helt plötsligt var jag en canon rikare!



Första bilderna med kameran! :
(vi bjuder på dom!)




katten varulv myser lite


Kommentarer

  • Saga säger:

    haha helt random :D

    näe Amanda nu va du elak, kalla rättvik en by va väl ändå å ta i? (a)

    bästa bilder.com!

    2011-07-28 | 00:58:26
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här: