TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Hallåådär!

Kategori: Janinas inlägg



Antar att jag iallafall kan logga in och ge er ett litet livstecken. Ni är många som har undrat var sjutton vi har tagit vägen - och som jag har sagt tidigare så prioriterar jag inte bloggen i första hand just för tillfället.

Jag har väldigt mycket att planera, tänka på, fundera över, ta beslut om och ta tag i ... Haha, lät jäkligt rörigt. Men det är faktiskt ett bra ord att beskriva min tillvaro med just nu. Ångesten börjar avta i takt med att saker och ting börjar ordna upp sig, för tror det eller ej men det verkar som att det finns ett ljus i alltihopa. Det låter säkert mycket värre än vad det i själva verket är! Men jag har tagit ett av mitt livs största beslut och det kommer ändra en hel del i framtiden. Till det bra eller det dåliga ? - det återstår att se...















Kommentarer


Kommentera inlägget här: