TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

you suprise me!

Kategori: Amandas inlägg

Vad glad jag blir av att komma in på bloggen efter såhär många dagar utan update och se att det fortfarnde är såå många som har hoppet uppe och kikar in vareviga dag för att kolla om vi uppdaterar.

mina dagar är ganska hektiska , kliver upp strax innan 7 och åker ner till Witasp på banan och har praktik. Släpper ut hästar, mockar, rider, selar, kör, duschar, smörjer, byter hagar, äter lunch, hämta från hagar, borsta - lindar - linementar - arnicagelar varje häst(alla behöver olika), ställer in dom i boxarna igen, mockar igen, höar, sopar stallgång för typ tredje gången, ger kraft - tack å gonatt. Så är det fram till 16.00, stressigt att vara i travstall!
Efter det går jag till min kära guling och myser, mockar, rider, packar mat och hej å hå allting runtomkring dedär nivet. Hemma vid allt mellan 19-22 varje kväll, döhungring och dötrött.

Jag dör på min vardag den här veckan, men that's just the way it is!
Jag hoppas att ni förlåter mig för denna dåliga update men det kommer efter alltsom när jag får tid igen.

Ni läsare är underbara som fortsätter gå in här varje dag! Många kramar till er.


Erika håller på att rida in treåringen Diamond Of Ace i måndags, igår satt hon på honom för första gången med sadel och utanför stallet och red iväg en sväng - så underbart med travare, inga bekymmer och inga om och men.
Dom bara GÖR - och dom bara ÄR.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: