TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Vem har sagt att det ska vara fläckfritt att ha häst?

Kategori: Amandas inlägg

Jenny ringde efter jag hade varit på Mora Ryggklinik och blivit behandlat och sa att Flashen hade tagit sig in till stona så jag åkte dit på en gång och flickorna va helt oskadda men inte den lilla gulingen..
Då hade han sprängt staketet (gissar att det är han iallafall) och börjat hoppa upp på Pia och Indra och hoppats på att få lite lattjolajban eller nåt sånt, brudarna vart ju inte så glada så han fick sig en spark en-två decimeter ovanför knäet.
Jag ringde till Björn Gammelgård och berättade hur det såg ut efter jag tvättat det, och han sa att jag skulle låta det vara över natten sen tvätta det och hålla det rent följande dagar, sen ska han skrittas men han kommer att vara öm och troligtvis ha lite ont. Blir det värre så skulle jag höra av mig igen.

Lilla grabben, du är ju faktiskt ingen hingst längre!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: