TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

i'm so sorry

Kategori: Amandas inlägg

Hej bloggläsare! Det gör mig varm i hjärtat ett se såå många är inne här varje dag och hoppats på en uppdatering, samtidigt som det gör mig otroligt ledsen för att ni blir besvikna verje gång.
Dat har varit hektiskt för mig sedan jag flyttade till Mora och när lovet började så har jag jobbat varje dag.
Idag och tre dagar framöver är jag ledig - hur skönt är inte det? Välbehövligt om inte annat.

Imorgon är det nyårsfirande och sen är det verkligen 2012.. Vart sjutton tog 2011 vägen?

Flash har stått den här veckan för att jag inte haft tid med tanke på jobb, men tror han tyckt det vart ganska skönt också. Marcus ska sko honom någon dag nästa vecka så att man för den delen ens törs rida för att F-boy har slitit så sjukt mycket så sina broddar att jag inte kunnat rida i denna halka. Han har inte ens kunna leka med sina hagkompisar för det varit så halt :( Usch vilket pissväder! Jag vill ha snö NUU!

Funderar på att köra lite NH med honom på ängen idag om jag hinner innan det blev mörkt. Jag tog nämligen en välförtjänt sovmorgon idag och vaknade klockan 13 - helt sjukt vad trött jag har varit!

Får se när jag uppdaterar nästa gång med tanke på all stress hit och dit - är aldrig hemma känns det som..
Ha det bra så länge och jag önskar er ett gott nytt år alla läsare!!
Många kramar.


En bild jag tog när Flash höll på och fjanta i sitt nya täcke, har en film jag kan lägga upp sen också, haha!
Men fint va?! brunt såklart :)

Kommentarer

  • Vicki säger:

    Har saknat era inlägg massor :)

    Gott Nytt År!!!!

    Kramen

    2011-12-31 | 12:20:44

Kommentera inlägget här: