TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Frankrike!

Kategori:

Ska alldeles snart krypa till kojs. Ingen uppdatering men har haft fullt upp och dagarna har gått i ett, när jag väl inte gjort något vettigt, så har jag bara sovit som en stock. Har packat nästan allt och imorgon kl 06.32 går tåget mot Arlanda och planet till Frankrike lyfter klockan 12.00! Det ska bli såå kul och spännande. Tre veckors praktik i Frankrike!! Hos Sofia Aronsson heter hon, jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga för jag vet inte hur mycket jag kommer ha tillgång till internet. Så ni får klara er på bara Amanda i tre veckor till ;)

Här är förövrigt hemsidan.
Ett montéstall inte allt för låmgt ifrån Paris, (I Dala mått mätt)

Härskulledethasuttitenbildmendetfunkarintesomjagvill...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: