TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Flash lär sig skrapa på kommando

Kategori: Amandas inlägg

Idag hade jag stallet på klubben, förberedde frukosten ute igårkväll så jag kunde sova till kvart över 7 imorse och vara nere till halv åtta - jätteskönt. Förutom att grabbarna i ridskolehagen var lite ofrivilliga att springa in i hagen till en början så skötte dom sig bra.

Flash blev lite ledsen idag när han fick gå ut i sjukhagen, (för att jag avmaskade han igår) så han gnäggade efter Nawigator på andra sidan - sötstruten.
Jag lekte lite med honom när jag var klar med allt och lärde honom något nytt idag!
Han är så snabblärd lilla skruttungen, här har ni en liten film!



Kommentarer

  • Sanna säger:

    Frågan är, vill man verkligen att hästen ska kunna skrapa? Det är ju det VÄRSTA som finns, hästar som står och skrapar och tror dom är duktiga!

    USCH!

    2011-12-05 | 11:23:16

Kommentera inlägget här: