TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Dagens motionsjobb

Kategori: Amandas inlägg

För första gången sen jag köpte Flash(vet inte om han gjort de tidigare heller) så fick Flash vara med och motionera när han hade sällskap av en häst i vagn framför. Min tanke är ju att köra in honom så småningom då jag är mycket för varierat arbete.
Han reagerade inte så värst annorlunda alls, mest i början när det lät av däcken som åkte i vattennpölarna. (att det ens finns vattenpölar tio dagar innan jul!!!)

Vi får fortsätta lite med denna träning så han vänjer sig helt fullt ut innan vi börjar på riktigt.
Tänkte dock ta hjälp av min kära vän Malin när hon kommer hem från Frankrike så får hon hjälpa mig med att tolka den galna gulingen, det är också en bra början! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: