TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

A memory for life

Kategori: Amandas inlägg









den nittonde juni tvåtusenelva,
en dag jag aldrig glömmer.

det finns många stunder med den här pojken,
och alla är guld värda.
vi kom till en punkt där våra abitioner såg olika ut,
då valde jag att spara på det bästa och låta det gå vidare.
låta oss båda gå vidare.
men du var, och kommer alltid att vara min allra bästa vän - rasmus.
jag kommer nog aldrig kunna lita på en häst så som jag litade på dig,
jag kommer aldrig hitta en fyrbent att dela så mycket kärlek med så som vi gjorde.
vi kunde gå genom eld och stormar, bara vi gjorde det tillsammans.
vi klarade allt. du och jag, jag och du - ett perfekt team.

jag saknar dig min vän,
jag saknar dig så det svider.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: