TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

You better shape up!

Kategori:

Dum Malin!! Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera! Jag lovar att bli bättre! Och som ursäkt till både Amanda och er läsare så kommer en liten överraskning senare, så håll utkik!

Helgen har i alla fall varit fullspäckad! Och efter en sån här helg har jag en ruggig träningsvärk (som gör att jag går som en gammal gubbe, haha) och så är jag bamse trött! Läxorna som jag tänkte hinna med igår blev inte av, så dom får bli idag näer jag slutat vid en halv fem.

Kan ju i alla fall nämna att vi på Rättviks ridklubb nu har ett lag till lag-SM i ponnyfälttävlan. Just nu har vi tre kvalade ekipage, Jag och Tequila, Matilda och Urbino samt Frida och uno. Frida kvalade i helgen. Nu får vi bara hoppas att Dunet är på bra humör nästa gång! Lag-SM går förövrigt av stapeln helgen efter min 18 års-dag (om 31 dagar) den 24-25/9-11.


Taggad ponny i startfållan i Boxholm!

Oj, nu måste jag dra, börjar ju snart! O.o

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: