TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

work hard hard

Kategori: Amandas inlägg

Medans Malin är och har det bra på SM och min pojkvän är i Rättvik och roar sig så är jag i Mora och jobbar! Ordning och reda.
Idag jobbade jag 07.00 - 15.40 , rätt segt. När jag kom hem började åskan & blixten slå ner - sen började det ösregna.
Imorgon jobbar jag 07.00 - 16.30.

Vicki skulle ge Rasmusen medicin idag(tuuusen tack bästa!!), sen åker jag tillbaka till Rättvik efter jobbet imorgon för pussa på mina två favoritpojkar! :)


På måndag har jag planer att köpa ny phone på EXPERT i Rättvik, blir troligtvis en HTC Desire.



Mobiltelefoner HTC Desire S Kodak Grey



Kommentarer

  • lisa säger:

    har själv en htc sensation grymt bra telefoner htc har:)

    2011-08-28 | 16:18:49
    Bloggadress: http://thedruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: