TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

valack -97 med ett hjärta av guld

Kategori: Amandas inlägg

huvudrubriken var det lättaste.



idag blev jag ombedd att skriva rasmus annons, och fixa bilder - sen åka iväg med dom på ett USBminne till skolstallet så skulle dom kolla igenom det, efter det åker annonsen upp på hästnet.
jag sitter med klumpen i halsen och tårarna som rinner.

att få ner i ord, på en annons, om hur underbar rasmus är - samtidigt som det ska vara "lockande" för att folk ska ringa var jättesvårt. jag skrev ihop det , men antar att lena och dom får finslipa, det blev nog för kärleksfullt för att ens kunna låta bra.
vet inte om jag vill det här egentligen, men det är det bästa för oss båda faktiskt.
han får komma att bli någons skogsmulle och bästa vän,
och jag får starta sista ponnyåret och tävla & utbildas, precis som jag vill ha det!

det bästa är att jag får vara med till 100 % i den här försäljningen, det är viktigt för mig!




åh om ni ändå visste,
hur mycket jag älskar honom.




Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh, bästaste Amanda, jag bara ryser när jag läser det här, jag gråter nästan själv, för din skull och för Rasmus skull. Jag hoppas bara att det löser sig till det bästa!



    PUSS <3

    2011-08-20 | 00:26:29
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • EVELINA HEED säger:

    Så himla tråkigt, ni som är så fina ihop! Hoppas att ni hittar ett nytt bra hem till fina Rasmus. Kram

    2011-08-20 | 00:53:00
    Bloggadress: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: