TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Send away for a priceless gift

Kategori:

Sovmorgon är helt okej! Nu ska jag snart cykla ner från backa till ridklubben och rida ponnybus, hoppas på att hon är fin idag med. Det blir lite lätt dressyrarbete och sen en myssväng i skogen. Allt ska smörjas och packas, det blir ju så mycket mer att fixa när man ska på Fälttävlan än när man ska hoppa tex. Tequila ska också putsas lite. Har man en vit häst vill man gärna att den ska vara vit på tävling också, inte grön, gul eller brun som hom ofta blir nu på sommaren, haha!

Oj, jag måste börja sätta fart! Jag ska på riskettan inför körkortet kl.17 hemma i Mora, då lär jag vara klar men packning och stall och tagit mig hem till mora.

Jag bjuder på en bild på hela gänget (utom amanda) som var nere i Mantorp :)

Från vänster Matilda Lindberg, Frida Eriksson, Min bästa pappa Björn som ligger och sover, jag, Ina Olsson (våran coach), Sagibag, Fridas pappa Mats och Sagas mamma Vicky.

Kram Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: