TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

underbara vänner

Kategori: Amandas inlägg

Ja ni Malin & Saga, ni lyckades verkligen överraska mig glatt!! Frågan är om jag ska ge er en egen kategori så ni kan slänga in era gästbloggningar där?
 Förresten Malin, har du bestämt dig?! :)

Tack för era gästinlägg bästa ni!!, <3
och till våra läsare; FÖRLÅT MIG!
Veckan har varit speedad och när jag har varit hemma så har jag - som Saga skrev - degat på soffan och tyckt synd om mig själv en kort stund.
Följande inlägg kommer att komma som en bomb.

gammal bild på min prins:)


Förresten någon som vill köpa dessa transportskydd str FULL? endast använda en gång!

puss och kram från er amanda

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag börjar bli lite småsugen på att säga ja faktiskt ;)

    2011-08-08 | 22:09:19
  • Saga säger:

    Ja, det är ju alltid kul med överraskningar eller hur? :D

    bästa du <3

    2011-08-10 | 20:48:49
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här: