TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Time to say goodnight

Kategori:

Tequila har skoning inbokad i morgon efter travet, köpte skor i fredags. Sen är det bara att ladda inför helgen, för då är det äventyr nere i Skövde, närmare bestämt på Ljuslingsbackens Fälttävlansförening! Börjar bli riktigt laddad nu! Stil-SM var det ja!

Jag dressyrade lite med henne idag efter helgens busridning. Hon var faktiskt riktigt fin, till och med i högersidan som brukar vara lite svår att få igenom. Annie filmade och tog lite kort, får se om jag kan få dom på något sätt i morgon. Och Annie, Tack för mockningen! Blev förövrigt bjuden på middag idag av henne. Hon förlorade ett vad och jag vann en middag. Fast hon är fortfarande skyldig mig en middag, för hon har förlorat vadet 2 gånger nu, hehe ;) Sen stannade jag kvar där en stund och pluggade lite körkortsteori med Peter. Lite annan nytta är också gjord idag och nu är det dags att sova, jag ska bara läsa lite i Fysikboken. Den kommer det nämligen inte att finnas tid för i morgon, för då har jag lite andra planer!

Oj, insåg just att ni varken har fått någon ordentlig rapport om Boxholm förra helgen eller händelserna den här helgen! Det kommer inom kort!


Under tiden får ni en bild på mysponnyn och min ena unge, Tilde :)

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: