TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Oh, happy day!

Kategori:

Tänk så bra man kan ha det!

Jag klarade kvalet och fick beröm för bra voltning! ;) 1.22.0 gick Ramona på, hon stannade lite på upploppet men jag är nöjd ändå! :) Och jag hade en massa fina vänner som var där och kollade, bara för min skull! :) och mor och far var där och kollade. Tequila är nyskodd och trimmad i vagn inför helgen. (för er som inte vet så är Tequila inkörd)

Fick också problemet löst med att skynda hem på luncherna och rasa olle, dom vi hyr av erbjöd sig idag att göra det åt mig! Toppen! Nu ska jag iväg och mysa med fina vänner!



Kommentarer

  • Vicki säger:

    Härligt Malin!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nu är det stil SM som kommer gå som en dans för er <3

    Stolt över dig

    Kram

    2011-08-24 | 09:51:15

Kommentera inlägget här: