TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Just a little bit nevous, or wait was it a lot?

Kategori:

Whaa, jag börjar bli ganska nervös nu! Ska rida ett kvallopp i monté idag (runt tre på Rättvikstravet för er som undrar), det är mitt första lopp. Ensam på första volten, med bara premieloppare och nordiskvalare bakom mig. Ingen som kan hålla lite koll på tiden åt mig eller som man kan ta lite hjälp av i voltningen med andra ord.. Hästen jag ska rida heter Ramona Zazz och är ett 6 årigt varmblod.


Jag och vår andelshäst Evelina Xing på ett licenlopp förra våren.

Nej, nu ska jag först till skolan och stallet innan lunch, sen ska jag bort till travet och förbereda och värma lite. Fick i alla fall ledigt på matten och ska kolla om jag får ledigt från andra hästlektionen som är efter luch.


Kommentarer

  • Marcus Svensson säger:

    Grattis!! :D

    2011-08-23 | 16:04:30

Kommentera inlägget här: