TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

It's me, again..

Kategori: Amandas inlägg

Nu tycker jag att Amanda är riktigt dålig på att uppdatera så gör en liten gästbloggning och de blir nog Amanda glad för hoppas jag? :) Hon bara ligger på soffan och degar.
Jag har iallafall tränat min ponny Mico idag och min blogg hittar ni ju på http://sagahagmann.blogg.se bara för jag precis glömde bort hur man länkade! Tänker inte fråga Amanda om hjälp heller bara för att hon inte får se att jag gästbloggar! De kommer bli en suprise Amanda Panda ^^,
Kanske väldigt tråkig gästbloggning men kan bjussa på lite bilder på mej & mina ponnyer Dunet & Mico.





första bilderna på min prins & dom sista bilderna på min prinsessea.
Mest hopp då men vill ni se mer checka min blogg ofc!
Puss på dej Amanda och tack för jag får gästblogga i smyg, hihihi ;)

Kommentarer

  • amanda säger:

    haha saga du är ju bara för fantastisk!

    PUSSPÅDIGBÄSTA <3<3

    2011-08-08 | 11:27:06
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: