TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Visiting friends

Kategori:

Nu sitter jag hemma hos familjen Hagman uppe i Backa med Amanda och Saga. Körlektionen gick bra och jag var faktiskt duktig och pluggade lite teori efter det. Klockan halv 3 tog jag tåget till Rättvik och tränade dressyr med min bästa, Tequila. Hon skötte sig bra och känslan inför helgen känns likaså! Det är ju ner en vända till Boxholm med ett supertrevligt gäng och debut för mig och Tequila i P90! Jag börjar bli riktigt peppad nu!

Jag ska i alla fall sova här inatt, mys, ska fixa Tequila i morgon inför tävlingen och hem till mora på riskettan kl. 17. På lördag åker vi 10 från Rättvik, ner till samma ställe som vi bodde på när vi tävlade i Mantorp och sover där.
Tack också familjen Hagman för att ni förbaramar er över mig inatt :)

Och det är bara 42 dagar kvar nu, som jag längtar!


Bild i från dressyren under tävlingen på Baståsen, där vi fick våran första kvalrunda i P80.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: