TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Förlåt!

Kategori:

Jag har varit upptagen och seg hela dagen, så det har inte blivit någon uppdatering..
Har i alla fall myst en sväng med T i skogen, åkt hem till Mora, bakat till hästlivsiljan veckan, packat, städat, packat och städat och umgåtts lite med min syster och min ena unge, samt handlat lite inför skolstarten.

Imorgon har jag körlektion kl. 8 i en timme, sen drar jag direkt vidare till Rättvik för att rida ett jobb hos Kajsa runt 10. Klockan 13.30 ska jag hoppträna i körhuset för Linda Heed, innan dess så lär jag sömma om bakskorna på Tequila så att de sitter i någea dagar till. Måste köpa skor och boka in hovslagaren (påminnelse till mig själv). På torsdag börjar skolan och jag gissar på att det blir en hel del ganska glada återseenden. Och jag vill börja igen, men är inte så sugen på pluggandet tyvärr.. Men så kan det vara :)


Jag och Thea bakar chokladmuffins :)

En av några mycket vackra egobilder på mig och min syster, man kan ha mycket roligt med alla grejer man samlar på sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: