TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Again, it's too late..

Kategori:

Jag är ganska duktig på det dära med att vara uppe för sent har jag insett.. Slutade vid kvart över 4 idag, sen for jag till stallet och tränade. Vi hoppade lite bana, som i slutet låg på 100-105 cm. Tequilan var fin men jag måste jobba en hel del på att inte bli kvar för mycket i handen. Men jag är nöjd med dagens pass. :) Efter träningen var det bara att börja smörja, packa och fixa inför i morgon. Haha, jag kom på mig själv när jag smorde med att inse att jag faktiskt ska tävla SM i helgen. Tänkte att fan, "då kan jag ju inte kolla över grejerna och snabb smörja lite, lär ju plocka isär grejerna och smörja ordentligt. Det är ju faktiskt stil-Sm till och med!" Haha, så det tog sin lilla tid med smörjandet och packandet. Så ungeför halv 10 var jag klar och då erbjöd sig Ina att åka ner och köpa middag och frukost åt mig så jag slapp det. Tack och bock säger jag!

Nu har jag i alla fall ätit upp min middag samtidigt som jag gjorde lite svenska läxa. Ska bara packa lite till mig, duscha och fixa inför i morgon sen ska jag sova. I morgon har jag Fysik sen lite svenska innan jag beger mig till stallet och duschar hästen sen vi åker vid en sisådär halv 2 :) Sen är det jag lilla ryttaren, Tequilan lilla hästen, Björn lilla pappan, Ina lilla coachen och den lilla vännen Evelina som åker på äventyr ner till skövde! Spännande värre :)

Nej, nu borde jag verkligen sätta fart så att jag kommer i säng någon gång.
Tack och godnatt så höres vi i morgon!


Lycklig ponny i Boxholm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: