TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

a piece of me

Kategori: Amandas inlägg

sitter i mora nu, det känns som jag skulle vilja vara i backa nu - ta med en sovsäck och gå ut och sova med rasmus i hagen, istället för att vara här och vara rastlös och helpless.
jag saknar rasmus för varje minut, och jag tycker så illa om mig själv för att jag gör det här - men nu är det så.
han kommer få det bra, och det är det enda som spelar någon som helst roll för mig.

mtt i sorgen måste jag ändå finna en plats där lyckan måste få rymmas. det kommer lösa sig för honom, och för mig också. han kommer hitta en ny bästa vän och jag med, och jag få helt enkelt bara njuta av den här tiden jag haft med honom - skatta mig lycklig för att ha fått chansen att ha träffat en sån här underbar häst med ett hjärta lika värdefullt som guld.

pengar kommer aldrig kunna värdesätta min kärlek för dig, pengar är inget värt - om man har en kärlek stor som denna.
min bästa vän
oavsett vad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: