TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

we hit a wall and we can't get over it

Kategori: Janinas inlägg



Jag och Nalle har haft ett par lugna dagar nu sen i måndags pga. att han har varit i behov av lite lugnare tempo och jag har det lite jobbigt just nu, vilket gör att det har varit svårt att hitta motivationen till att träna ordentligt de senaste dagarna. Det är mycket på gång runt omkring mig nu, och vi har ett svårt beslut att ta i familjen just nu vilket gör att jag inte är på topp till 100% för tillfället. Men jag försöker så gott det går ändå. Imorgon tar jag nya tag! 

Igår blev det en sväng ut i skogen, fick sällskap av Emelie med hennes islandshäst och mamma med min ponny. Blev en lagom vända för oss allihopa, och idag blåser det typ stormvindar ute så jag passar på att ge Nalle en ordentlig vilodag idag. Ska ner till stallet lite senare och pyssla om honom lite, och sen ta in resten av hästarna eftersom jag har insläppet och kvällsfodringen :)





























Kommentarer


Kommentera inlägget här: