TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Vilodag

Kategori: Amandas inlägg

Jenny ringde vid halv åtta idag , då hade jag precis kommit hem från jobbet och skulle byta om för åka till stallet, och berättade att Matts hade mockat & fixat åt Rasmus och att dom höll på att ta in hästarna nu så jag behövde inte åka till stallet idag om jag inte ville. Gissa vad skönt, först ha sovit tre och en halv timme och sen jobbat i tio timmar och sen bort till stallet och sen ut och träffat folk - det hade blivit för mycket. Tack Jenny & Matts!!
Imorgon ska jag & Ellan bort till stallet vid 7.00 och släppa ut hästarna och fixa allt på morgonen till Rasmus för jag börjar jobba kl 13.00 och slutar kl 22.00 så det blir skönt att ha allting klart på morgonen.
Nu ska jag och Ellinore träffa lite folk &  ladda upp för inte så mycket sömn till imorgon heller eftersom vi ska ha utsläpp imorgon, hehe!
Fan vad jag känner mig duktig.


Förresten, gårdagens motion för Rasmus var att jag hade lite lektion för Ellinore när hon red Rasmus , trimmade lite dressyr & hoppade några skutt. Ellinore hade trotts allt inte tappat allt för mycket ridning sedan hon flyttat till 08-stad för att gå ett sånt fjantig program som "hudterapeuft" (stavning) ! *internskämt*

bjuder på inte alltför glamorösa bilder på mig och Fisen från gårdagen ;)
inte alls seriösa eller vackra, men man kan inte alltid vara seriös heller.



btw, undrar vart janina & nalle har tagit vägen som inte har tid att blogga?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: