TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

SÖNDAG

Kategori: Janinas inlägg


God morgon! sov hos Simon inatt och hästarna skulle ha frukost och släppas ut imorse så halv 6 fick jag släpa mig ur sängen och fara hemmåt. Fixade först utsläppet nere i Nalles gamla stall (jag hjälper fortfarande till där nere med utfordringar osv eftersom jag har lovat att hjälpa till även fast jag tagit hem Nalle, plus att jag bor så nära) Sen åkte jag hem och släppte ut Nalle och Lattjo här hemma. Klockan är bara strax efter 7 nu så det gick rätt snabbt ändå! Nu ska jag äta lite frukost.

En nyduschad Nallepojke. Ren och fin, innan han hittade det lerigaste stället i hagen att rulla sig på..suck :)



Edit till Amanda angående mitt smeknamn "pullan". Haha, ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte ens själv varför jag fått det smeknamnet. Min bästa vän Ewelina började kalla mig det för ett bra tag sen, och jag tror inte hon vet själv ens just varför det blev "pullan". Jag och hon har alltid haft mindre vackra smeknamn på varandra och pullan är nog det värsta hittils ..eller ja, puskas har hon börjat kalla mig på senaste tiden så jag vet egentligen inte vad som är värst :) Det är rätt pinsamt om man t.ex. är bland folk och så ropar Ewe PULLAAAAAAAAN högt som tusan, vilket händer titt som tätt ;) Folk undrar säkert "jaha?" Nästan ingen av mina vänner kallar mig för Janina längre utan det blir aningen pullan, pullii, puskas, julle, ia, nina (eller linus av morfar) haha. Men just namnet "pullan" tycker jag låter som någon gammal höna, typ liknande "agda" eller nåt i den stilen. Aja, nu vet ni iallafall, och du också amanda ;)















Kommentarer


Kommentera inlägget här: